Pris

Fra 364 kr. /måned

Samlet Rating:

(5/5)

Sleeknote hjælper dig med at få mere ud af dine besøgende, ved hjælp af pop up bokse rundt på dit website. En pop op, er med til at give dig en email, så besøgende på din hjemmeside skal have noget værdi retur for deres email.

Hvem er Sleeknote?

Sleeknote er et Dansk firma som holder til i Århus. Sleeknote blev startet af Daniel og Emil Kristensen som driver podcasten Marketing Breif med Halfdan Timm (Halfdan har intet at gøre med Sleeknote), de startede faktisk som 2 forskellige firmaer nemlig Twami og Sleeknote. De slog rødderne sammen og holdt fat i navnet Sleeknote.

Hvad kan Sleeknote?

De har lavet et værktøj som fokuserer på eCommerce forretninger, de har udelukkende fokus på at skaffe leads altså emails eller nyhedsbrevtilmeldinger, det sker ved hjælp af pop ups eller bokse rundt på dit website. Ved at få installeret en pop up på sin hjemmeside eller webshop, vil man hurtigt se en kraftig stigning af tilmeldinger på ens nyhedsbrev.

De Gode

FORDELE

  • Fungere til nærmest alle CMS systemer
  • Fungere til nærmest alle mail systemer
  • Du kan tilføje så mange websites du har lyst til hvis du holder dig under antal besøgende
  • De er elegante
  • Du kan lave en pop up på 10 minutter
  • Fair prisleje
  • Dansk support (kæmpe plus)

De dårlige

Ulemper

  • Vi kan ikke sige noget dårligt om Sleeknote
  • Der er ingen lifetime, men vi har nævnt før, nogle produkter er bare for gode til at kunne tilbyde lifetime pakker

Skal man have en eCommerce forretning for at bruge Sleeknote?

Du behøver dog ikke have en webshop, før du kan gøre brug af Sleeknotes funktioner. Driver du en blog med mange besøgende og har et publikum, så kan det være en super god ide at opsamle emails.

For hvis din blog vokser og du begynder at kunne se det går rigtig godt, og du er en specialist på et område, så kan du jo monitorer den blog ved kurser eller partnerskaber – har du så haft Sleeknote sat op, så kan det være du har måske 1000, 5000 eller ja 10.000, som du kan sende mails til (altså potentielle kunder). Har du modsat ikke haft sat det op, så lever du på klik til adsense.

Det hæver altså din værdi når du skal ud over søge partnerskaber, eller hvis du har et produkt du vil sælge – så har du allerede din tætteste målgruppe én enkelt email væk.

Hvorfor er nyhedsbrevstilmeldinger vigtige?

Man siger jo at, det tætteste du kommer på din kunde, det er i deres email indbakke. Den sidder de og tjekker mail for mail, hvis de ikke er en af dem der 20.000 liggende.

Så snart du har fat en email, så behøver du ikke betale marketing kroner igen for den kunde. Da du kan kontakte dine kunder via email nærmest gratis.

I modsætning med Facebook, Instagram, Google annoncering – skal du sørge for at have segmenteret dine målgruppe korrekt for at ramme dem, du skal bruge penge hele tiden for at få kunder ind og for at have dit remarketing flow til at køre med nye det kan ramme igen og igen. Og bruger du penge på disse platforme med det formål at få salg i butikken, men ikke har en pop up sat op, så er det næsten en skandale – eller det er i hvert fald tabt omsætning, da du gerne skulle konvertere nogle af dem til dit nyhedsbrev.

Hvordan laver man en pop op med Sleeknote?

Det fungerer på den måde at du laver en profil på Sleeknote, du laver hele pop-uppen til dit website via Sleeknotes backend.

Du vælger lav en ny kampagne, så skal du skrive den side ind den skal vises på, om det er en specifik side eller på hele dit website. Efter det skal du vælge formålet, om det er at skaffe emails, lave salg, komme i kontakt med besøgende eller vejlede besøgende.

Vi plejer dog kun bruge ”skaffe emails”, næste step kan du så vælge at tage en af deres premade pop ups, som du bare kan rette til ellers kan du vælge at lave den fra bunden.

Efter du har valgt template – skal du vælge hvor din pop up skal placeres på din side. Her er det vigtigt du tænker på user experience, det skal ikke være træls for dine kunder der kommer en pop up, derfor er det vigtigt den har god værdi for dem så de tilmelder sig samt den skal være nem at lukke ned, hvis det ikke er relevant for den besøgende.

Sørg for at den ikke er placeret så den ikke kan lukkes ned på telefonen, altså har du en chat eller noget i bunden af dit site via telefonen og så den her ligger og irriterer, så er det en dårlig oplevelse for kunden.

Det var sådan du laver den i Sleeknote, næste step er hvordan du så får den sat op på dit website.

Kan man selv sætte det op på ens hjemmeside?

Du kan gøre det med et stykke kode som du implementerer dit website, eller du kan sætte det op i Google Tag Manager. Du kan gøre det på et par minutter. Det er relativt simpelt. Hvis du har problemer med det, så er jeg sikker på du kan kontakte Sleeknote support, også vil de hjælpe dig.

Du skal huske at have sat Sleeknote op, så det er sat op med dit mailsystem. På den måde bliver der sendt emails, så snart dine besøgende tilmelder sig gennem en kontakt formular eller en pop up – alt efter hvordan du har sat dit email marketing flow op.

Hvilke systemer CMS passer Sleeknote til?

Sleeknote kan bruges til alle de store brugte CMS systemer. Her er listen WordPress, Shopify, Magento, BigCommerce, Squarespace, Big Cartel, OpenCart, Prestashop og Wix.

Andre Integrationer til Sleeknote

Sleeknote er et software som samler emails op, og derfor har de selvfølgelig integrationer til alle de store email automations firmaer som – Mailchimp, ActiveCampaign, Klaviyo, Ubivox, Campagin Monitor, Peytz, og mange flere.

Andre smarte integrationer fra Sleeknote er Zapier og Segment.

Gode call to action til højere konvertering

Konkurrence – Vind det bedst sælgende produkt den her måned, vind gavekort på +1000kr

Rabat – Giv dem 10% på deres næstekøb, rabatkode

Gratis – Gratis fragt, et gratis produkt til alle som handler for over et beløb

Limited – Nogen som kun en lille procentdel kan få, VIP kun 300 modtager dette fx, adgang før alle andre,

Værdi – En lærerig e-bog, en guide som løser et problem

Du er nød tid at skabe noget urgency, der skal være en frist, om det er tid, antal tilmeldinger mm. Så er det med til at få folk til at tage en hurtigere beslutning. Ligger der rigtig meget værdi i det du tilbyder og skriver det kun gælder i de næste 7 dage, så er det med til at kunderne tager hurtigere valg – det er ren psykologisk.

Men hver gang, man har en pop up, så skal det være noget som virkelig er værdi for kunden, så de har lyst til at tilmelde sig og modtage emails fra dig. Derfor kan du også vende den, hvor meget betaler du for at få en ny kunde via marketing? Også tænke ud fra det hvor meget du vil give retur for du må kontakte dem igen og igen nærmest gratis.

Hvad er prisen for Sleeknote?

Sleeknote har flere forskellige priser, men det gode deres planer det er at om du har en halv million besøgende om måneden eller du har under 25.000, så har man de samme muligheder.

Deres priser går efter hvor mange besøgende og sidevisninger man har. Så har du ikke så mange besøgende, så kan du vælge den mindste plan og når dine besøgstal stiger, så stiger din plan også.

Den eneste forskel der er, er at på Lite og Basic, der laver Sleeknote 1 kampagne for en. På Plus, Pro og Premium, laver de 3 kampagner. Det er den eneste forskel udover det med besøgende og sidevisninger pr måned.

Alle priserne vi har skrevet, er priserne hvis du betaler hver måned, betaler du årligt så spare du 20%.

Lite / 25.000 besøgende – 62 € / 49 €

Basic / 50.000 besøgende – 74 € / 59 €

Plus / 125.000 besøgende – 143 € / 114 €

Pro / 300.000 besøgende – 282 € / 225 €

Premium / 500.000 besøgende – 462 € / 369 €

Du kan teste Sleeknote i 7 dage hvis du vælger at betale om måneden, vælger du en årlig plan, kan du teste i 100 dage – du har fuld returret. Ingen spørgsmål eller noget, du kan få dine penge tilbage.

HUSK lige, at du kan jo installere pop ups på alle de websites du har lyst til, det er ikke kun 1 website. Der bliver mål efter besøgende – ikke antal af websites. Det betyder, har 20 sites med 500 besøgende hver måned, så kan du altså nøjes med Lite pakken.

Sleeknote priser

Konklusion af Sleeknote som popup tool

Har du før siddet og prøvet at lave pop ups, og de er kommet til at ligne noget fra 2010, så er Sleeknote noget for dig. Deres pop ups kan laves så det er indbydende for dine besøgende.

Pop ups kan tit blive sat i forbindelse med spam, derfor er det vigtigt man har et professionelt look på sin pop up, så den passer til din virksomhed og udstråler i de farver i kører med.

Det er utrolig nemt at sætte en pop up op med Sleeknote, det kræver ikke meget teknisk kunnen. Vi anbefaler Sleeknote til alle som driver en webshop, service forretning eller en blog – hvor man bruger tid på email marketing.

Sleeknote logo

Samlet Rating

(5/5)