Pris

Fra 0 kr.

Samlet Rating:

(4.5/5)

PushEngage er et værktøj som gør at du kan sende push beskeder / notifikationer til folk selvom de ikke har er på dit website. De skal selvfølgelig tillade det inden.

Hvad kan PushEngage

PushEngage er et effektivt marketing værktøj som du kan bruge til sende notifikationer, til dine kunder. Push notifikationer betyder at du sender en besked som havner i bunden i højre side af din skærm hvis du bruger Windows, bruger man Mac er det oppe i højre hjørne (mener jeg).

De Gode

FORDELE

  • Fungere til alle CMS system
  • Gratis version
  • 14 dages gratis test af pro versionerne
  • Mange funktioner til at lave push notifikationer
  • Rigtig god support
  • Nemt at sætte op

De dårlige

Ulemper

  • Man betaler efter som ens antal subscribers antal stiger
  • Kan virke som spam (hvis du ikke bruger det rigtigt)
  • Man skal op på premium pakken for at få det mest mulige

Hvad kan PushEngage?

PushEngage er et værktøj for dig som gerne vil være tæt på dine kunder, så snart de har trykket tillad til at sende notifikationer. Så kan du sende information som personlige beskeder, du har efterladt noget i kurven, produktlanceringer, nye blog post, nye funktioner, ændringer, gode tilbud osv.

Det er så nemt at sætte op at du ikke behøver en ekspert til at sætte det op, du kan klare det selv indenfor en times tid vil jeg skyde på.

PushEngage funktioner?

Du har mange forskellige muligheder, og vi vil komme ind på de fleste af dem.

  • Brugerdefineret Opt-in

For at få fleste mulige på listen, så kræver det at man tilpasser det til ens side. Deres opt-ins kan sættes op på flere forskellige måder, så du kan vælge hvor på skærmen den skal være, hvordan den skal se ud osv.

  • Design dine push beskeder

Du kan selv skrive teksten, sætte et billede ind, lave en CTA, samt sætte den rigtige landing side på.

  • Forladt kurv uden køb

Det er noget mange webshopejere taber penge på hverdag, for mange webshops har helt op til 80% af besøgende som tilføjer noget til kurven uden at købe noget på ens website. Det som du kan med den her funktion er at sende dem en push besked, med en reminder om de har efterladt noget i kurven uden at købe noget. Det kan være med til at hæve konverteringen.

  • Personalisering samt segmentering

Her kan du personalisere dine beskeder, så der kommer til at stå navn, lokation, hobby mm. Det er effektivt som du kender det fra email marketing, det viser man taler til folk personligt og ikke taler til alle.

  • Følg din udvikling med data fra PushEngage dashboard

Du kan teste forskellige tiltag og tjekke hvad som fungere. Du kan se udviklingen på alt fra visninger, kliks, salg, return af hver notifikation du har sendt, følge kampagner og funnels du har lavet. Skulle du have lyst til at opsætte dit eget mål for noget, så kan du også sætte tracking op til det.

Andre lækre funktioner fra PushEngage

  • Triggered notifikationer
  • Brugerdefineret branding
  • A/B Test
  • Bygge kampagner
  • Ecommerce integrationer
  • TurboSend & Planlægning
  • GDPR Compliant
  • Offline notifikationer (så modtager de den, når de kommer online)

Hvilke systemer (CMS) virker PushEngage til?

Om du bruger WordPress, WooCommerce, Wix, Magento, Shopify, BigCommerce, PrestaShop, Joomla, Drupal eller HTLM websites. Så kan du gøre brug af Push Engage.

Bruger man WordPress, så kan man blot hente deres plugin. Som måske er det bedste på markedet til netop push beskeder. Ved de andre kræver det at du kan sætte et stykke JavaScript kode ind.

Det er lige meget hvilken browser dine subscribers bruger, om det er Goolge Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera, Samsung eller UC Browser. Så kan de altså modtage de har push notifikationer, så snart de har trykket tillad.

Push notifikationer, for og i mod

Det kan være en fordel og det kan også være en ulempe, at bruge den her type push notifikationer. Du skal være varsom med hvor tit du bruger det og hvilke budskaber du sender ud.

Det kan virke som spam, hvis folk bare har besøgt din side engang og har trykket tilbage til at vise notifikationer.

Men… Bruger mn det rigtigt og man giver værdi – som skaber interesse, så er det en nem måde at konvertere folk til at trykke sig ind på dit budskab igen og igen.

Er det nemt af slå permissions fra?

Mange som ikke sidder med computeren hver dag og kender til den her funktion men bare trykker tillad for at komme videre, kan have svært ved at slå de her permissions fra. Det er relativt simpelt at slå det fra man trykker blot på sikkerhedsikonet ved siden af linkstien. Her ændrer man ”notifikationer” fra tillad til bloker.

Men du skal huske på at det er langt fra alle der kan finde ud af dette, eller ved hvordan man gør og kan synes det virker irriterende at der kommer beskeder igen og igen.

Hvad er prisen for PushEngage?

De har flere forskellige pakker, de har en gratis version som er helt udmærket til at teste af med. Fungere det kan man hurtigt opgradere, får du mere en 500 subscribers, så skal du opgradere.

Deres planer betaler du engang pr måned eller engang pr år.

Business – 9 dollars pr. måned hvis du vælger årlig betaling. 19 dollars pr. måned, hvis du vælger at betale pr måned. – Prisen her svarer til 1000 subscribers.

Premium – 29 dollars pr. måned hvis du vælger årlig betaling. 59 dollars pr. måned, hvis du vælger at betale pr måned. – Prisen her svarer til 2500 subscribers.

Prisen er derfor IKKE FAST, det betyder at vokser du med deres værktøj og får flere subscribers, så stiger beløbet også for hvad du skal betale. 10.000 på business fx, kommer op og koste 39 dollars pr. måned.

Skal du bruge en større plan, så er det Enterprise, her skal du kontakte dem for at få lavet en plan som passer til din forretning.

Du kan teste Pushengage betalt version i 14 dage, uden du skal tænke over noget.

Pushengage priser

Konklusion af PushEngage

Som vi har nævnt ovenfor, så er det et super stærkt værktøj til at hæve konverteringerne på dit website – om det er salg eller besøgende. Det vigtigste er at du ikke spammer dine subscribers, hver gang du har lagt en ny vare på din shop eller hver gang du laver et blogindlæg. Hold dig til de store nyheder og lav en strategi for hvordan du vil bruge det, for ikke at dine kunder bliver trætte af dig.

Mere end 10.000 butikker bruger deres betalte version, de sender omkring 9 mia. push beskeder hver måned. Store virksomheder som Tui rejser, Havard Business Review, Times Now, WP Beginner og mange flere.

Der er måde for og imod for et marketing værktøj som dette, bruger man det rigtigt og kan håndtere den måde man kan kontakte folk på, så snart de har trykke tillad. Så er man altså ikke langt fra konverteringer, da så snart der popper noget op på skærmen, så fanger det ens opmærksomhed.

Pushengage logo

Samlet Rating

(4.5/5)