Vælg en side

Pris

Fra 1900 kr.

Samlet Rating:

(5/5)

CartFlows er et WordPress plugin som gør det muligt at bygge funnels på din hjemmeside. At bygge funnels kan være svært, uden du skal bruge en landing page tool. Men med CartFlows kan du bygge den via dit eget site.

Hvad er CartFlows?

Det er et værktøj som kan hjælpe dig med at sælge endnu mere på din WordPress side. Med CartFlows kan du nemt lave salgsfunnels og du kan sætte det op selv uden de store tekniske færdigheder, ved hjælp af et par videoer på Youtube.

Hvad er en salg tragt / sales funnel?

Det er en måde at sælge et online produkt, online service, online kursus osv. Måden det fungerer på er at du skaffer din trafik via online marketing på ex. Facebook, Instagram, Google, Email osv. Du sender så trafik til dit tilbud.

De Gode

FORDELE

  • Hold trafikken på dit website
  • A/B split test
  • Upsell af flere produkter
  • Flere gratis templates følger med til (Divi, Elementor, Gutenberg, Beaver builder)
  • Langt billigere end fx Click Funnels
  • Kan bruges til alle de populære page builders
  • 30 dages fuld returret (så du kan teste)

De dårlige

Ulemper

  • Lifetime er relativt dyrt
  • Fungere kun til WordPress

Hvordan fungere en salgstragt online?

Via din markedsføring kommer der besøgende til din salgsside, din salgsside har kun den nødvendige information omkring det produkt du vil sælge. Det vil sige at der er ikke nogen menu, footer eller andre steder hvor folk kan gå frem eller tilbage. Når folk så vælger at trykke på køb, så kommer de til checkout, efter de har betalt engang, kommer det smarte så.

Her kan du nemlig lave et upsell, når kunderne allerede stoler på dig, så imens de har pungen fremme er der altså en større chance for de køber noget mere – hvis de altså får et skarpt tilbud. Sørg for at lave dette tilbud ”urgent”, fortæl at det er et engangstilbud og det er den absolut skarpeste pris du kommer til at sælgende det produkt til.

Hvilke plugins / temaer fungerer CartFlows med?

CartFlows fungere med de store page builders som folk bruger når de bygger hjemmesider i WordPress. Her snakker vi Divi, Elementor, BeaverBuilder, Gutenberg samt Thrive Architect. Bygger man kurser via WordPress med LearnDash kan du også bruge CartFlows. Er du dropshipper og bruger AliDropship, så kan du altså sælge produkter på den her måde med salgstragter.

    CartFlows funktioner

    Du skal når du bruger CartFlows skal du have WooCommerce installeret på din hjemmeside. Det betyder selvfølgelig også at du skal oprette dine produkter via WooCommerce, inden du kan sælge dem med CartFlows.

    • One-Click Upsell

    Efter en kunde har foretaget et købt via din salgstragt, kan du fremvise et unikt tilbud til dem. Det er en god måde at maksimere dit salg på, overfor købestærke kunder.

    Det det er tit noget man ser med folk der sælger online kurser, for hvis du har solgt et kursus. Så har du god mulighed for at sælge dem et mere til en skarp pris.

    • One Click Order Bumps

    Når de ser deres kurv, kan du lave sådan der er et ekstra tilbud i kurven. Som kunne være 50% på noget du ellers ikke giver rabat på. Det er igen noget som er med til at hæve konverteringen, basketsize og basketvalue.

    • A/B Split Test

    En vigtig funktion der er super vigtigt til at teste om det man gør er det rigtige. Man kan aldrig vide hvad kunderne tænker eller synes, derfor kan det være en god ide at bruge A/B testing til at teste hvilke versioner og budskaber der fungerer bedst. Du optimerer efter konverteringer, bounce rates, ja du kan teste det hele.

    • Optimerede Templates

    Det er en af grundende til vi elsker CartFlows, fordi bruger man Divi, BeaverBuilder, Elementor, ThriveArchitect samt Gutenberg. Det er page builders som mange WordPress sider bruger i dag.

    De har lavet templates som fungere til de her page builders, det betyder kort at du faktisk bare kan ændre billeder, tekster, farver, produkter samt indstillinger. Når du har gjort dette, ja så har du faktisk en fremragende salgstragt.

    • Enkelt Checkout Layout

    Er der noget der kan skræmme kunder væk, så er det hvis din checkout side ligner noget gammelt skidt. De har optimeret deres checkout layout, så det kun har det nødvendige samt et elegant og nytænkende layout.

    • Lead Generation

    Det er vigtigt du får noget ud af dine besøgende, så du kan kontakte dem igen. Derfor er det vigtigt man gør brug af lead generation til at samle emails, så du kan sende dem mails med tilbud eller nyheder igen og igen. Så når de er købe klare, så har de ikke glemt dig. Du skal smede med jernet er varmt, som man siger.

    • Pre-Checkout Offer

    Har en besøgende trykket på køb, så når de rammer checkout siden inden de skal købe noget – kan du tilbyde dem et ekstra tilbud. Du skal dog passe på, med at sende et tilbud her – for det kan gøre at kunden ikke køber noget. Hvis de føler sig presset.

    Vores erfaring er du skal sælge noget som passer til produktet, men produktet skal være relativt billigt med en høj besparelse. Det kunne være du solgte et stort SEO kursus til 3.500 kr. Men du samtidig har lavet et kursus om Ahrefs, som er et stort tool man bruger til at arbejde professionelt med SEO, det koster normalt 2500 kr. men køber du det nu kan du få det for fx 1000 kr. Dette var et eksempel, du kan selv teste hvad som fungere for dig.

    • Indsigt

    Alt kan holde styr på sin data for hver enkelt flow og steps er selvfølgelig vigtigt, det er muligt med CartFlows. Du kan informationer som visninger, besøgende, konverteringer, salg, indtægter for hvert step mm.

    • Cart Abandonment

    Forlader dine kunder uden at gemmenfører et køb, og de har skrevet deres email ind. Så kan du sende dem en mail med ”de glemte at gennemføre købet” eller noget i den stil.

    • Analytics & Tracking

    Her kan du lyn hurtigt finde frem til, hvad er performer bedst og dermed er den mest indbringende salgstragt.

    • Dynamic Linking

    Vil du ændre i dine steps i din funnel, så er det dynamic linking du skal bruge.

    • Checkout brugerdefineret felter

    Har du brug for nogle ekstra felter i din checkout, så er det muligt med deres ”custom fields”.

    • Global Checkout

    Du kan gøre det til din globale checkout side, hvis du har lavet en flot og elegant checkout side – som du gerne vil bruge på din shop.

    CartFlows eller ClickFunnels?

    Sidder du og søger efter et funnel værktøj, så er det 100% sikkert du hører omkring ClickFunnels. Problemet med ClickFunnels er at når du laver dine landingsider, så ligger de ikke på dit eget website. Det er selvfølgelig super smart af ClickFunnels at gøre det på den måde, da hvis du begynder at bruge ClickFunnels og bygger en masse forskellige templates op, så snart du så finder et andet værktøj du vil bruge – skal du jo til at bygge det hele op på ny igen.

    I og med det er bygge op igennem dem er der også nogle ting som design mæssige udfordringer som du vil løbe ind i, i modsætning til CartFlows hvor du kan bygge dine salgs sider via WordPress som du bygger dine egne sider – altså super elegant i looket.

    Rent marketing mæssigt, så har du også langt mere kontrol over dine funnels hvis du laver dem på din egen hjemmeside.

    Hvad er prisen for Cartflows?

    Cartflows har både en gratis og en betalt version, gratis versionen er meget begrænset og derfor anbefaler vi også premium versionen. Vil du bygge enkle funnels så kan du gøre det med den gratis version, vil du derimod maksimere mulighederne og få det mest mulige ud af værktøjet skal du selvfølgelig have premium versionen.

    Årlig licens – 299 dollars

    Lifetime licens – 999 dollars

    Begge deres planer indeholder det samme, forskellen er blot at du kun betaler engang i lifetime pakken. Så efter 3 år og 4 måneder vil det være tjent hjem.

    De har 30 dages fuldreturret, så du kan testet produktet i 30 dage og sætte det hele op og se om det er noget der fungere for dig. Det gode ved Cartflows, er der jo også er premade templates.

    Vælger man at kigge på deres konkurrent, så er det jo ClickFunnels som folk bruger. Her er forskellen bare at du betaler 97 eller 297 dollars om MÅNEDEN.

    Cartflows priser

    Konklusion af CartFlows

    Har man en WordPress hjemmeside som er bygget op i nogle af de page builders vi har nævnt ovenfor. Så er vores anbefalinger at man bruger CartFlows til at lave dine salgstragte for at optimere for mere salg.

    Der er så mange gode funktioner i CartFlows, som gør at du kan bygge elegante sales funnels i WordPress. Du kan bruge elementer fra din builder, de har lavet templates som du kan bruge – så er du i gang på under en times tid.

    ClickFunnels, har vi selv brugt før i tiden. I og med siderne ikke ligger på dit eget website, du har mindre funktioner til at bygge siderne som du gerne vil have dem, du skal betalte enten 97 dollars eller 297 dollars om måneden. Som løber op og koster 5-12 gange så meget som CartFlows.

    cartflows logo 1

    Samlet Rating

    (5/5)